فهرست مطالب

تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد – خدمات فوری

آیا برای آبگرمکن بوتان خود به دنبال یک متخصص خوب و سرویسکار حرفه ای میگردی؟! هم میتونی مقاله رو بخونی و تا خودت آبگرمکنت رو تعمیر کنی هم میتونی به تیم تخصصی تعمیرات آبگرمکن بوتان در مشهد یعنی خدمات فنی توس سرویس که نمایندگی تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد را داره تماس بگیری و در کمترین زمان ممکن و با هزینه پایین آبگرمکن خودتو سالم تحویل بگیری!! مشاوره خدمات مشتریان ۰۹۳۳۵۸۹۹۰۱۷  –  بهترین تعمیرکار آبگرمکن در مشهد تعمیر ، نصب و سرویس | تعمیر آبگرمکن بوتان مشهد 

 

صفر تا ۱۰۰ تعمیرات آبگرمکن بوتان در مشهد – خدمات تخصصی تعمیر آبگرمکن در مشهد

تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد

مشکلات و خرابی آبگرمکن یکی از متداول ترین معایبی است که در منازل اتفاق می‌افتد. آبگرمکن های بوتان یکی از پرفروش ترین و بهترین آبگرمکن ها در بازار بوده که در بیشتر منازل و ادارات مورد استفاده قرار گرفته است، قصد داریم در این مقاله تعمیر آبگرمکن برند بوتان را بررسی کنیم.

قطعات آبگرمکن بوتان

در بسیاری از موارد آبگرمکن ها نیاز به تعمیر نداشته ولی همیشه باید بدانید که سرویس دوره ای آبگرمکن حداقل ۶ ماه ضروری است زیرا با سرویس قطعات به صورت دوره ای خرابی قطعات آبگرمکن بسیار کمتر خواهد شد و به دلیل خرابی کمتر قطعات هزینه های تعمیر آبگرمکن بسیار کمتر خواهد شد.
برای بررسی و تعمیر قطعات آبگرمکن ابتدا باید قطعات آن را بشناسید تا به راحتی بتوانید عیب یابی نمایید. زمانی که شما بتوانید تشخیص دهید کدام قطعه نیاز به تعویض دارد و قبل از سرایت مشکلات به دیگر قطعات آبگرمکن مشکل را پیدا کنید تا حد بسیار زیادی هزینه تعمیر و سرویس آبگرمکن را کم کرده‌اید.
مهم‌ترین قطعات کاربردی در آبگرمکن عبارت‌اند از:

رگلاتور آبگرمکن

با استفاده از رگلاتور فشار آب خروجی ثابت شده که در مواقعی فشار آب خروجی ثابت نباشد با تعمیر و یا تعویض قطعه رگلاتور مشکل ثابت نبودن فشار آب خروجی افزایش پیدا می‌کند.

شیر پروانه‌ای آبگرمکن

قطعه شیر پروانه‌ای تنظیم چند راهه مشعل را انجام داده و میزان گاز ورودی به رگلاتور را محدود خواهد کرد.

ترموکوپل آبگرمکن

ترموکوپل با گرم شدن توسط شعله شیر مغناطیسی گاز سوز را باز خواهد کرد.

رگلاتور گاز آبگرمکن

وظیفه قطعه رگلاتور در آبگرمکن مقدار گاز برای مشعل را تنظیم می‌کند.

مبدل آبگرمکن

در آبگرمکن مبدل، لوله هایی از جنس مس و پره های حرارتی بوده که با افزایش گرما انتقال حرارت را هنگام عبور آب درون لوله ها از طریق شعله های مشعل امکان پذیر می‌کند.

کلاهک تعدیل آبگرمکن

وظیفه‌ی کلاهک تعدیل انتقال گرما به دودکش و انتقال هوا را بر عهده دارد که موجب روشن نگه داشتن آبگرمکن و تنظیم سرعت مکش هوا خواهد شد

شیر گاز آبگرمکن

برای انتقال نیروی چرخشی به مغری شیرگاز از قطعه شیرگاز استفاده می‌شود تا گازهای ورودی از رگلاتور آبگرمکن به قسمت رابط چند راهه آبگرمکن به درستی منتقل شود.

سوپاپ اصلی گاز آبگرمکن

این قطعه در آبگرمکن مسیر گاز به رابط چند راهه را تنظیم می‌کند

مشعل آبگرمکن

مشکل برای انتقال گرما به مبدل در آبگرمکن ها است

فندک آبگرمکن

قطعه فندک برای روشن کردن شمعک در آبگرمکن به کار می‌رود

شمعک آبگرمکن

شمعک قطعه ای از آبگرمکن بوده که بعد از باز شدن بیشتر شیرگاز مشعل را روشن نبوده و شمعک همیشه در آبگرمکن روشن خواهد بود.

مشخصات کلی آبگرمکن های بوتان

اغلب آبگرمکن های دیواری بوتان از بدنه‌ای با جنس استیل تولید شده‌اند که مهم‌ترین ویژگی این جنس در آبگرمکن بوتان تأمین آب فوری، زیاد و دائمی برای منازل و ادارت با حجم مصرفی مشخص خواهد بود که باید در نظر داشته باشید که با کمترین فشار آب ورودی مدل های کم فشار آبگرمکن بوتان به راحتی آب‌گرم مورد نیاز را تأمین خواهد کرد. در آبگرمکن های بوتان تمام استانداردهای کیفیت داخلی و خارجی رعایت شده است و مصرف انرژی از رده بندی A به پایین را دارد.
این آبگرمکن ها دارای شیر تنظیم بوده که می‌توانید مقدار آب خروجی و دمای مورد نیاز مصرفی را تنظیم نمایید و به صورت دستی نیز توانایی تنظیم شعله وجود دارد. در اغلب آبگرمکن های بوتان دارای کنترل هوشمند شعله بوده و شعله دائمی را به همراه خواهد داشت و از فندک های پیزوالکتریک ضربه ای برای بیشتر آبگرمکن های بوتان استفاده شده است.

تعمیر آبگرمکن بوتان

در موارد امکان دارد که آبگرمکن شما به مشکل بخورد و خود تصمیم به تعمیر آبگرمکن نمایید در این صورت ابتدا باید تشخیص دهید که مشکل آبگرمکن چی هست و سپس قطعه معیوب را بیابید در مواردی با برداشتن قطعه و شستشوی کامل آن دوباره آن قطعه قابل استفاده خواهد شد و مشکل آبگرمکن شما رفع می‌شود ولی در بیشتر موارد قطعه معیوب بوده و باید تعویض شود و دوباره چک شود که قطعات دیگر نیز سالم باشند. ما پیشنهاد می‌کنیم برای تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد به مجموعه توس سرویس مراجعه نمایید زیرا این مجموعه بزرگ تعمیرات و خدمات دارای بهترین و با تجربه ترین مهندسین و تعمیرکاران آبگرمکن، پکیج و کولرگازی بوده که در کمترین زمان و بالاترین کیفیت مشکل آبگرمکن شما را تشخیص و حل می‌کنند.

مشاوره خدمات مشتریان ۰۹۳۳۵۸۹۹۰۱۷
تعمیر، نصب و سرویس | تعمیر آبگرمکن بوتان مشهد

 

توس سرویس مشهد با خدمات تخصصی و دائمی ۲۴ ساعته خود در سرتاسر شهر مشهد و به کار گیری متخصصین ماهر و با تجربه در حوزه تعمیرات و سرویس انواع آبگرمکن بوتان در مشهد، به یکی از محبوب ترین مراکز در مشهد تبدیل شده است.

یکی از اساسی ترین و مهمترین شاخصه های انتخاب یک مرکز خوب تعمیرات آبگرمکن بوتان در مشهد، توانمند و به‌روز بودن کادر فنی آن می باشد، در این راستا تیم ما هر روزه به دنبال یادگیری روش های نوین تعمیرات و سرویس آبگرمکن در مشهد  بوده و علاوه بر این در زمینه تعمیرات دیگر برندها مانند سرویس پکیج ایران رادیاتور در مشهد و تعمیرات پکیج بوتان در مشهد نیز پیش تاز و صاحب نام می باشد. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به تعمیر پکیج باکسی در مشهد و تعمیر پکیج بوتان در مشهد، تعمیر کولرگازی در مشهد و تعمیر پمپ آب در مشهد اشاره کرد.

از دیگر توانمندی های این مجموعه تعمیر آبگرمکن در محل بوده که باعث کاهش هزینه و زمان مشتریان محترم گردیده است.

نکات طلایی نصب آبگرمکن دیواری بوتان

برای نصب انواع آبگرمکن های بوتان باید مواردی را در نظر بگیرید که مهم‌ترین مراحل نصب آبگرمکن عبارت‌اند از:

  • فضای مناسب برای نصب آبگرمکن را باید محیا کنید
  • در فضای مورد نظر برای نصب آبگرمکن باید انشعاب لوله گاز و انشعاب لوله آب و همچنین قسمتی برای دودکش باید تعبیه شده باشد که آبگرمکن قابل استفاده باشد.
  • در محل نصب آبگرمکن باید هوای کافی برای آبگرمکن وجود داشته باشد و نیز گردش هوا نیز در آن قسمت باشد که ساکنین نازل و یا ادارات در معرض هوای سالم باشند.
  • اطراف فضای نصب آبگرمکن طوری باید باشد که تعمیرکار دسترسی مناسبی برای تعمیر و سرویس آبگرمکن داشته باشند.
  • دیوارهایی که به گرما حساس بوده را به دلیل خراب نشدن دیوارها باید عایق کاری کرد.

موارد فوق مهم‌ترین نکات برای نصب آبگرمکن بوده و ما نیز پیشنهاد می‌کنید خودتان به تنهایی آبگرمکن را نصب نکنید و از سرویسکار متخصص استفاده نمایید تا ریسک خطرات احتمالی را برایتان به حد صفر برسانیم؛ زیرا در موارد مشکلات احتراق در آبگرمکن به وجود می‌آید که باید سنسورها، قطعات احتراق و همچنین دودکش چک شود که این موارد بهتر است توسط سرویسکار متخصص بررسی شود.

تعمیر آبگرمکن بوتان توسط متخصصین توس سرویس

تیم قدرتمند توس سرویس شامل مهندسین، متخصصین و تکنسین های ماهر و با تجربه آبگرمکن بوده که در کمترین زمان و بهترین کیفیت کار تعمیرات آبگرمکن شما را انجام خواهند داد در زیر دلایل انجام تعمیر آبگرمکن شما توسط توس سرویس بیان شده است:

  1. داشتن مهارت و تسلط کامل تکنسین های جهت عیب یابی و تعمیر انواع آبگرمکن
  2. خدمات رسانی به تمام نقاط مشهد
  3. تیم تخصصی توس سرویس در کمترین زمان آبگرمکن شما را بررسی و تعمیر خواهند کرد
  4. تعمیر آبگرمکن با بهترین و مناسب ترین قیمت انجام خواهد شد.

مشکلات رایج آبگرمکن دیواری بوتان

 با سرویس به موقع و کمک گرفتن از یک تعمیرکار ماهر در سریع ترین زمان مشکل آبگرمکن خود را حل می¬کنید در ادامه مهم‌ترین و رایج ترین مشکلات آبگرمکن ها بیان می‌شود:

  • تنظیم نشدن دمای آب در آبگرمکن بوتان
  • گرم و سرد شدن درجه حرارت آب در آبگرمکن بوتان
  • مشکلات در سیستم جرقه زنی مشعل در آبگرمکن بوتان
  • مشکلات خاموش شدن شمعک آبگرمکن بوتان
  • خرابی رگلاتور آبگرمکن بوتان
  • مشکلات ناشی از رسوب در آبگرمکن
  • خرابی قسمت های دیافراگم آبگرمکن

بهترین تعمیرکار آبگرمکن بوتان مشهد

پیشنهاد ما برای استفاده از خدمات خوب و رضایت بخش جهت تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد، توس سرویس مشهد می باشد که علاوه بر تجربه از تخصص خوبی نیز برخوردار بوده و در کمترین زمان مشکلات شما را رفع می نمایند.

 

 

کافیست با شماره همراه ۰۹۳۳۵۸۹۹۰۱۷ تماس بگیرید تا د رکمترین زمان ممکن سرویسکار آبگرمکن بوتان درب منزل شما باشد

هزینه و قیمت هر کدام از خدمات تعمیر آبگرمکن بوتان در مشهد بعد از بررسی و عارضه یابی معلوم خواهد شد که بهتر است از یک سرویسکار خوب در مشهد استعلام نمایید. برای این کار میتوانید با ما در اتباط باشید.

صفحات مفید
  • لوله کشی گاز
  • لوله کشی فاضلاب
  • سرویس داکت اسپلیت
  • سرویس پمپ
  • نصب شیرآلات
  • نصب رادیاتور
  • لوله کشی آب
  • لوله کشی شوفاژ و رادیاتور
  • وصل اگو
  • پکیج
  • آبگرمکن
  • کولرگازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09335899017